Вівторок, 19.03.2024, 07:25:06
Приветствую Вас, Гість

Розвивальне середовище

Середа, яка оточує дітей в нашому дитячому садку:

  • Сприяє вихованню та навчанню,
  • Орієнтується на конкретну особистість,
  • Забезпечує безпеку їх життя,
  • об'єднує дітей у групи за інтересами та здібностями,
  •  спонукає до дослідницької діяльності,
  • сприяє укріпленню здоров'я та загартуванню організму,
  • забезпечує гармонійні відносини дитини з оточуючим світом,
  • розвиває здатність робити вибір.

Педагоги у спілкуванні з дітьми дотримуються положення:  «Не поряд, не над,а разом!»

 

Мета наших педагогів – сприяти становленню дитини як особистості.

Знання, вміння, навички розглядаються не як мета, як засіб повноцінного розвитку особистості.

Способи спілкування:

  • Розуміння, визнання, прийняття особистості дитини,засновані на здатності, яка формується у дорослих, стати на позицію дитини, врахувати його точку зору, не ігнорувати його почуття та емоції.
  • Тактика спілкування – співпраця,
  • Позиція дорослого – виходити з інтересів дитини та перспектив його подальшого розвитку як повноцінного члена суспільства.

Виключне значення у виховному процесі приділяється грі, яка дозволяє дитині проявити повну активність, найбільш повно реалізувати себе.

 Ми орієнтуємось на принципи побудови розвиваючої середи в нашому дитячому садку:

  • Принцип взаємодії;
  • Принцип активності, самостійності, творчості;
  • Принцип стабільності, динамічності;
  • Принцип емоціонального комфорту, індивідуальної комфортності та емоціонального благополуччя кожної дитини та дорослого;
  • Принцип поєднання звичних та неординарних елементів в естетичній органызації середи;
  • Принцип відкритості – закритості, зв'язку з реальним життям;
  • Принцип обліку статевих та вікових відмінностей дітей;
  • Принцип группового ускладнення;
  • Принцип права вибору діяльності.

Дитина та дорослий в дитячому садку – творці свого предметного оточення.

Життєвий простір у дитячому садку дає можливість побудови непересічних сфер активності. Це дозволяє дітям у відповідності з інтересами та бажаннями вільно займатись одночасно різними видами діяльності, не заважаючи один одному – фізкультурою, музикою, малюванням, конструюванням, роздивлянням ілюстрацій, іграми і т.п.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Російсько мовне запрошення.